Šiomis dienomis internetas tapo mūsų gyvenimo dalimi. Beveik mes visi negalime išsiversti be interneto, kuomet ieškome reikalingos ar naudingos informacijos. Tai keičia ir mūsų vartojimo ir pirkimo įpročius. Apsipirkti taip pat galime internete, net nekeliant kojos iš namų. Jei jūs turite verslą, tai internetas puiki klientų pasiekimo priemonė. Tik deja, daugelis verslo savininkų nesinaudoja internetu, norėdami pasiekti savo klientus internete. Jie investuoja didelius pinigus į skrajučių, plakatų ir lauko reklamų gamybą, tuo tarpu tikrieji klientai jų laukia internete. Tačiau neužtenka susikurti interneto svetainę ir prie jūsų durų puls būriuotis klientai. Reikalinga, kad svetainė būtų matoma ir surandama. Todėl toliau pakalbėsime apie seo optimizavimą, ką daryti, kad jūsų tinklapis būtų matomas ir randamas.
Kalbant apie Seo optimizavimą iš karto galima išskirti dvi dalis, kurios yra visiškai skirtingos, bet abi turi didelį įtaką tinklapio populiarumui. Tai vidinis ir išorinis SEO optimizavimas. Vidinio Seo metu atliekami techniniai tinklapio optimizavimo darbai. Jo metu programiškai sutvarkomas tinklapio programinis kodas, kad paieškos sistemos galėtų lengviau perskaityti informaciją.
Taip pat labai svarbu, kad prieš pradėdami vidinę puslapio optimizaciją, susirašytumėte tinkamiausius raktinius žodžius, pagal kuriuos bu optimizuojama interneto svetainė. Tai labai svarbus darbų etapas. Jei raktiniai žodžiai bus parinkti netinkamai, tai atves netikslinius klientų srautus į jūsų svetainę. Ir klientai užuot pirkę iš jūsų prekes ir paslaugas, kuo greičiau uždarys jūsų svetainės langą.
Išorinio tinklapio optimizavimo procese, kuriami ryšiai tarp kitų tinklapių ir nuorodos į jūsų svetainę. Taip jūsų tinklapis įgauna autoritetą Google akyse. Tai nuoseklus ir ilgalaikis procesas. Nuosekliai kurdami turinį apie jūsų prekes ir paslaugas, jūsų tinklapis tapo matomas, turi nuolatinį skaitytojų ratą. Vienas iš svarbiausių dalykų šiame etape sukurti kokybiškas išorines nuorodas iš kitų svetainių. Nuorodas galima gauti keliais būdais:
- Registruojant jūsų svetainę interneto svetainių direktorijose. Tačiau netraukite visų nuorodų į nuorodų direktorijas iš karto. Išdėstykite šį procesą laike.
- Forumai. Dalyvaudami diskusijoje ir palikdami nuorodas, jūs galite sulaukti papildomo lankytojų srauto. Taip pat ir jūsų svetainė kyla Google akyse.
- Socialiniai tinklai. Socialiniai faktoriai pastaruoju metu itin svarbus Google reitingavimo procese. Platinkite informaciją apie savo tinklapį socialiniuose tinkluose, ir kiekvienas pasidalinimas ar „like“ duos jums papildomų taškų.