LankstinukaiŠiandien spauda gali pasiūlyti pačių įvairiausių gaminių: vienų gamyba užtrunka ilgiau, kitų – trumpiau, vienus galima pagaminti už mažesnę kainą, kitus – už didesnę. Vienas iš šių gaminių yra lankstinukai. Kaip jie atrodo žinome, tačiau a suvokiame,  kokiais tikslais jie yra naudojami?

Lankstinukai gali būti naudojami įvairiais tikslais, tačiau pagrindiniai yra šie: reklamos bei informavimo.

Reklamos tikslas yra tas tikslas, kuriuo dažniausiai yra naudojami lankstinukai. Kiekvieną dieną vartotojams yra pateikiamos naujos prekės bei paslaugos, kurias būtina reklamuoti. Maža to, yra ir senesnių produktų bei paslaugų, apie kuriuos būtina priminti vartotojams. Ir vienu, ir kitu atveju lankstinukai yra puiki priemonė, padedanti pasiekti išsikeltus tikslus. Kokie yra tikslai, kuriuos įgyvendinti padeda lankstinukai? Šių tikslų yra keli: supažindinti su preke arba paslauga (arba apie tai priminti), paskatinti jų pardavimą. Dažniausiai lankstinukai yra nemokama reklamos priemonė, o žmones jie pasiekia pačiais įvairiausiais būdais: dalijami viešose vietose, paliekami pašto dėžutėse ir pan. Ir nors reklamos specialistai sako, jog lankstinukai yra viena efektyviausių reklamos priemonių, reikia pastebėti, jog ši reklamos priemonė niekada negali užtikrinti, kiek žmonių iš tiesų susipažins su juose pateikiama informacija- juk labai dažnai nutinka taip, jog tam tikras skaičius lankstinukų yra paliekamas viešose vietose tam, kad žmonės galėtų juos pasiimti, tačiau nėra jokių tikslių duomenų apie tai, kiek žmonių juos iš tikrųjų pasiima, parsineša namo ir perskaito ten pateiktą informaciją.

Dar vienas tikslas, kurio siekiant taip pat dažnai yra naudojami lankstinukai, yra informavimas. Geriausias pavyzdys – naujai vykdomas projektas mieste, miestelyje, aukštojoje mokykloje ir pan. Kaip supažindinti tam tikrą visuomenės dalį su naujove? Savaime suprantama, šiam tikslui kartais yra pasirenkamos ir kitos priemonės, tačiau, kaip rodo, statistika, lankstinukai yra dažniausiai naudojama informavimo priemonė. Pagrindinės priežastys, kodėl yra pasirenkama būtent ši priemonė – tai nedidelė kaina bei galimybė sutalpinti nemažai informacijos (štai, pavyzdžiui, brošiūrų gamyba yra kur kas brangesnė, o skrajutės talpina kur kas mažiau informacija), todėl lankstinukai išlieka optimaliausiu sprendimu.