Daugelis nėra patenkinti kitų laimėjimais , nes verda konkurencija , kurioje kiekvienas sužino savo privalumus ir trūkumus , o kada kažkas jaučiasi menkavertiškas arba tiesiog nenori pripažinti savo silpnybės dažniausiai demotyvuoja internetiniuose chatuose savo konkurentus . Kad mokėtume apsisaugoti nuo kitų konkurentų santykių reikia mokėti pateikti tokią reklamą , kuri daugiausiai atneštu dėmesio ir neleistu mažoms demotyvuotoms reklamos pažeisti didelį srautą klientų , jog tyčia iš menkavertiško požiūrio sukeliant bangas nepaliestu mūsų  didesnių bangų ,kurios apsaugotos savo galingumu ir stiprumu .

Daugelis mūsų norime , kad reklama būtų efektingiausia klientams , kurie nori išsirinkti paslaugas ar produktus . Vieni mąsto, kad daug ka priklauso nuo darbo ir kokybės , o kiti nuo draugų rekomendacijų, bet kada skiria mumis atstumas ir ivesticijos į laiką , energiją, tuomet suprantame , kad dabar dėka informacijos šaltinių galime lengviau pasiekti savo rato klientus , kuriems rūpi teisingiausias pasirinkimas. Reklamos turi mokėti įrodyti naudą ir vertę , bei valdyti galimus prieštaravimus, kurie dažniausiai atsiranda dėl kitų pasiūlos . Nei vienas esantis rinkoje nenorime suklysti sprendimais , kaip ir patįs klientai , kurie suinteresuoti daugiau laimėti, nei pralaimėti, todėl reklamos turi išvardinti ne tik privalumus, bet ir laimėjimo faktus , kurie mums labai svarbus norint nuginkluoti savo konkurentus. Kiekvienas studijuojame , kaip geriau ir teisingiau pristatyti reklama rinkodarai, kurioje vyksta karas tarp kainų ir nuolaidų . Nei vienas nenorime prarasti pardavimo procento , todėl svarbiausia žinoti , kokiomis priemonėmis ir būdais galima greičiau ne tik pasiekti klientus , bet suteikti garantijas ir nuolaidas . Kada klientas gali rinktis, tuomet didesnė tikimybė , kad pasitrauks , todėl daugelis priversti klientus įpareigoti suteikiant galimybę išsipirkti lizingu ar pasinaudojus pasiūlymais sulaukti dar didesnių nuolaidų už perkamumo didinimą .

Kiek audio reklama padeda šiuolaikinėje visuomenėje pasiekti tikslingus klientus ? Turbūt skaičiais sunkiausia nurodyti , nebent galima būtų skaičiuoti , pagal esamas statistikas ir laiką , kada dažniausiai žmonės žiūri televizija ar klausosi radijos . Nes audio reklama , tai pats efektingiausias būdas klientui pasiekti mūsų paslaugas ir produktus . Kiekvienam mūsų rūpi teisingiausias sprendimas ir geriausias pasirinkimas , todėl audio reklama labiausiai padeda pasiekti potencialius klientus .