Daugelis mūsų suprantame, kad reklama labai svarbus dalykas, kada norime savo produktą ar paslaugą parduoti. Dažnai susiduriame su klausymais, kokiais metodais ir būdais būtų vertingiausia pasirinkti pačią reklamą. Reklamos dažnai egzistuoja įvairios, kurios dažniausiai būna skirtingos ir labai patrauklios savo išskirtinę esmę. Suprantame, kad daugelis žmonių reklamoje ieško principų, kurie atitiktų prekinio ženklo vardą, tačiau kiekvienas privalome labiau pažvelkti, kokie metodai dažniausiai padeda užvaldyti didesnes auditorijas, juk nei vienas nenorime suklysti prieš pasirinkdamas. Reikia pripažinti, kad reklama, tai savotiškas informacijos ginklas, kada vieni teigiamai perima taikinį, o kiti stengiasi sukurti neigiamą antireklamą. Dažnai klausiame, kaip vertingiau sukurti reklama, kad galėtume plėtoti savo svajones, jog didesnės auditorijos grįžtu į mūsų pardavimų ratą. Juk suprantame, jog dauguma reklamų yra priklausomų nuo mūsų idėjų. Tiesa, kad daugelis reklamose nudoja išskirtinius prisitaikymo metodus ir būdus, kaip labiau sudominti didesnę auditoriją, juk pastebėjome ir vyriškų kostiumų reklamą, kuriuoje baltman nori ekranizuoti maserati aumobilį, jog sudomintu didesnį ratą žiūrovų, kada dviratininkas užšoka ant stogo ir nuvažiuoja, tai lyg nesąmoningas akibrokštas, bet verčiantis susimąstyti, jog kostiumai profesionalams lieka kokybiškiausi ir nepažeidžiami. Toks reklamos išūkis ir šou daugiau padeda atskleisti, kaip baltman, kitaip tariant nekalti vyrai lieka drauge su prestižo elito vardiniu ženklu, kuriame rodomas vienas ir kitas pasirinkimas, nes sakykime, kad verslininkas palieka automobilį neleistinoje vietoje, o dviratininkas turėdamas savo tikslą irgi aukojasi dėl kelio nemesdamas takelio ir viso to sankryžoje lieka profesionalumas ir įkvepiantis solidus baltman prekinis ženklas už kurio slepiasi nekaltų vyrų poelgiai, dėl sprendimų į kelio tikslą, pasiaukojant. Dauguma reklamų šiandiena pastebime, kaip ir kur žvaigždės stengiasi kelti savo prestižą ir prekinį ženklo vardą. Žinome, kad daugelis muzikantų susituokia ir vėl išsiskyria ir vėl susituokia, kad galėtu daugiau sulaukti teigiamo atgarsio ar bent susidomėjimo užtikrinančių kalbų, kurios aktyvina prekinį ženklą.

Tiesa, kad mums visiems, kaip daugeliui politų rūpi reklama, kurios dėka būtų galima pakelti reitingus ir išpopuliarinti savo vardą. Tačiau dažnai keista sutikti žmones tokiuose reklamose, kur stengiasi viešai prabilti prieš politiką rodydami krutinę ar nuogą sėdimąją  dalį. Keista, tačiau tokios užsakomos ar paperkamos agitacijos, mitingai dažniausiai sulaukia kalbų. Kaip, kažkas nusispjovė princui, kuris atleido ir kilniaširdiškai suprato žmogaus kaltę toleruodamas ir išlikdamas humaniškas ir savotiškai potekstėje iškeldamas aukščiau savo moralinę vertę.  Keisti gyvenimo laipteliai, kada sutinkame garbėtroškas, kurios neturėdamos sąžinės lipa ant kitų galvos. Gal taip reikia, kad pasidarytume reklama ir labiau save iškeltume, bet visame tame gražumas, jog žmonės programuojami spektaklio informacijos, kuri tikslių faktų nenurodo, o tik labiau padeda kažkam nusipenėti. Daugelis mūsų ieškome teisingos reklamos, kurioje būtų ne tik norma, bet ir realybė, kurioje suteikiamas svarus ir grynas žodis vertas daugiau nei dešimtuko. Reikia pripažinti, kad gyvenime sutinkame daug reklamų ir kiekvienoje akimirkoje egzistuoja reklama, nors patįs to nepastebime, bet realiai suvokiant be reklamos mes negalime nei gyventi, nei kurti pasaulio, juk pasaulis susideda iš mūsų vaizduotės ir idėjų, kurios parduodamos reklamoje. Vieni tyliai kalba, o kiti garsiai atlieka  darbus, kurie užtikrina tikrą gyvenimo ritmą, kada suvokiame, kiek reklama mums brangiausia. Juk nei vienas nuteistasis, kuris lieka turtingųjų luome nenorės užsitraukti neigiamos reklamos, todėl ir patįs pinigai padeda sukurstyti tokias reklamas, kuriuose dažniausiai viskas būna priešingai, kada kaltas lieka nekaltu, o ne kaltas, tiesiog kaltu. Įdomus gyvenimo paradoksai, tačiau reikia suprasti, kokia reklamos galia informaciniame kanale, kur vienus programuoja, o kitus tiesiog atstumia. Kiek simpatiškų barakudų, kurios siekia piningingų ponų, kurie išlaikytų ir padėtų susikurti ateiti, neskaitant, kad po vaiko vieno ar kito atsiradimo dažniausiai meilė išgaruoja, nes įstatymai kažkodėl nepanašus su išsivysčiusiomis šalimis, kur karaliauja lygybė ir šeimos teisingas požiūris. Gaila,kad vieni priversti teisingumo nematyti, o kiti slėpti tikrus faktus ir apsimesti kvailiais, jog patįs išsaugotu savo kailį, tačiau juk ir patįs suprantame, kiek pinigai padeda sukurti dainų, pagal kurias kiti liuliuotu ar tiesiog šoktu. Mes turime pinigų, tai kodėl negalime nusipirkti reportažo žiniuose, kur mūsų reklama būtų efektingesnė mūsų pačių naudai, nes surandame pigesnių būdų, kaip panaudoti tam tikrus laike esačius simbolius ar kažka, kas suteiktu įkvėpimo pasirinkimams ir sprendimams. Verslas dėl to nekaltas, tai lieka moralės ir įstatymo riba, kada galima naudoti paganinio vardą automobiliui ar kažkam kas suteiktų daugiau tokio patikimumo. Įsivaizduokime, kad turime seks parduotuvę, kurioje produktai moterims pavadinti paganinio instrumentai ir pagalvokime , kiek moteris bus protinga suprasdama viso to reikšmę, nes vienos galvos, jog ti nerealus šedevras, kuris padės pasiekti oazę, o kitos, kad ti visiška nesąmonė, bet vardas prekiniame ženkle sukels pasitikėjimo. Kada renkamės paslaugą ar produktą, juk dažniausiai užduodame klausymą, kuo dabar verta pasitikėti. Nesvarbu, tiesiog reiki pagalvoti, kad reklama niekada nebūna vienoda reklamai, o audio reklama padeda ne tik atrasti prototipus, bet surasti novatoriškumą ir įkvėpimą klientams.