Kiekvienas mūsų esame suinteresuotas , kad audio reklama pasiektu mūsų tikslinga auditorija , kurioje potencialus klientai žinotu , kokie pasirinkimai daugiausiai suteikia patikimumo , kurio dėka galime priimti sprendimus atvedančius link laimėjimo . Visi klientai yra suinteresuoti laimėti ir pasiekti geriausią sprendimą , todėl būtina įrodyti naudą ir svarbą vertės , kuri leidžia ne tik rinktis , bet atlikti sprendimus. Visi norime sutaupyti laiką , todėl privalome ne tik galvoti, kaip galime laimėti laiko, energijos , pinigų, bet užsitarnauti palankaus įvertinimo iš klientų , kuriem primename apie prasidedančias akcijas ar galiojančias nuolaidas , kurios išlaiko artimus santykius tarp produkcijos ar paslaugos vartojimo . Visiems rūpi geriausi sprendimai ir nei vienas mūsų nenorime suklysti , todėl privalome rinktis , tai kas ne tik patogiausia ar geriausia , bet palankiausia mūsų sprendimams padedančiams laimėti didesnės auditorijos dėmesį . Šiandiena dėl reklamos teigiamos įtakos visi kovojame ir stengiamės laimėti pranašumus prieš kitas kompanijas, kurios tai pat konkuruojasi ir stengiasi ne tik išsaugoti , bet padvigubinti pardavimų skaičių . Visiems rūpi geriausi pardavimai ir patįs šauniausi rezultatai , kurie atveda link didžiausios apyvartos . Norint laimėti klientų dėmesį ir užsitarnauti klientų pagarba vien nepakanka įrodynėti , kokie privalumai laukia pasirinkus , nes dabar labiausiai stengiamės atsižvelgti į kokybę ir garantiją , kuri apsaugotu nuo nereikalingo laiko, energijos, pinigų praradimo . Mums rūpi , kad reklamos mūsų nenuviltu , todėl privalome žinoti , kaip geriausiai galime išsirinkti reklamą. Tačiau , kiek labiau atkreipus dėmesį , juk reklamos rinkodaroje svarbiausia pačiai reklamai išsirinkti klientą , nes visa esmė yra tikslingoje auditorijoje , kurios poreikis suvalgyti pyragą , bet pateikiant pasiūlymą reikia mokėti ir įrodyti sukurtos vertės naudą , kuri leistu ne tik pasitikėti , bet ir skatintu labiau būti aktyvesniais . Šiandiena sutinkame labai daug reklamų , kurios padeda mums atsirinkti arba kurios daugiau mumis išsirenka , nes reklamos įtaka daroma visur ir visada , kada klientui , galbūt rūpi kiti dalykai , bet atsiradus psichologiniems paskatinimas atsiveria motyvai pirkimui.
O audio reklama , tai labiausiai padeda pasiekti klientus , kuriems rūpi ne tik išspręsti problemą ar sutaupyti , o tiesiog priimti geriausius pssiūlymus iš geriausių .