Visada reklama turi naudą, bet dažnas atvejis, kada reklamos suklaidina pasirinkimus ir dažnai atveda iki rizikingų pasekmių, todėl kokybė ir garantija ne visada priklauso nuo rinkos ir pasiūlos. Kadangi prekinis ženklas ar pati kaina turi daugiau atitikti realiame laike rinkos vertybes. Suvokiame, kad vieni užkariauja pasaulį per dešimt metų, o kiti per kelis metus nueina iki dugno, nes modeliai ir vertybės metodų besiplečiant nepadeda, o tik dar labiau žlugo ir ardo planus. Reklama, tai tik aitvaras, kuris gali būti pastebėtas arba nematomas, todėl produktas ar paslauga privalo daugiau kalbėti apie savo sudėtį ir pagrįstumą, kodėl verta rinktis. Žinome, kad didesnė dauguma reklamų įtakoja mūsų pasirinkimus, nes sukurti sprendimai įrodo, kad žmonės renkasi, pagal emocijas ir kitus priroritetus, kurie svarbus poreikyje. Aišku, kad ne visada tikslingos reklamos gali tiek nupirkti dėmesio, kad mes galėtume daugiau padėti klientams tapti lojaliais. Bet pasigilinus, kur mes dažniausiai randame tą lojalumą? Tai pirmiausia, kada operatyviai ir profesionaliai aptarnaujame klientus ir suteikiame iš anskto apie visas galimas nuolaidas reikalinga informacija. Kiekviena reklama neprivalo reikalauti laiko ir dėmesio pastangų, nes tuomet tik dar sudėtingiau prisiminti, kokius sprendimus klientas privalo atlikti. Klientams turi būti aišku, kad reklama tik parodo sprendimus jų poreikyje, kur kiekvienas ieškome priemonių ir būdų, kaip ne tik pagerinti situaciją, bet ir suteikti daugiau naudos savo efektingumui. Vieni sprendžia, kad reklamos daugiau padeda atvesti tikslingas auditorijas, bet tai nėra visiška tiesa, nes be reklamos galioja daugybė kitų užduočių, kaip klientus aptarnauti ir įrodyti naudos vertę, kuri yra pagrįsta laike. Svarbiausia operratyvumas ir laikas, kada galime tiksliai ir naudingai išspręsti klientų lūkesčius. Šiandiena daugelis norime pelnyti palankiausią dėmesį, kurio dėka galėtume užsitarnauti pagarbą, juk žinome, kad prekinis ženklas dažniausiai priklauso nuo turinio ir tikslo aiškumo. Kiekvienas mūsų ieškome, kaip teisingiau ir protingiau parduoti pačią paslaugą ar produktą. Suprantame, kad turime daugybę būdų ir priemonių, tačiau dažniausiai renkamės, tai kas racionaliausia ir sumaniausia. Niekada negalime rinktis tokias priemones, kurios neturi ateities arba saugumo, nes permokėti arba rinktis ne produktyvumą yra didžiausia klaida. Visi žinome, kad vertingiausi pasiūlymai susideda iš daugybės taisyklingų rinkos pasiūlymų, kurie suteikia pagrindo klientams pasirinkti sprendimus, kada tinkamas ir palankus pasiūlymas poreikiams, tuomet didesnė išauga tikimybė. Negalima galvoti, kad visada turime mokytis iš savo ne sėkmės, nes kiekvienas darome klaidas, o konsultacijos labiau padeda pasirinkti vertingiausius pasiūlymus, kurie atitinka mūsų poreikius ir galimybes. Dauguma ieškome vertingos galimybės pasiūlyme, kuri daugiau suteiktu rinktis. Suprantame, kad be reklamos negalime reprezentuoti produkto ar paslaugos, todėl svarbu tinkamai pasiruošti reprezentacijai. Mums svarbi reklama, o audio reklama padeda pasiekti klientus ir jų poreikių sprendimus.