Renginių organizatoriai dažnai mąsto , kaip ir daugelis įmonių , kaip masinti ir didinti apyvartą, kad klientų ratas vis didėtu ir progresuotusi , kadangi daugelis norime , kad ne tik idėja atsipirktu , bet ir būtų pastovumas ir ilgalaikė perspektyvą . Reikia žinoti , kaip galima ne tik sudominti klientus , bet ir priversti būti lojaliais partneriais , kuriems būtų naudinga ir pilnavertiška . Tačiau , kad tokį lygį pasiektu reikia ne tik krepšelio pinigų ar tinkamo tinklelio , kur išpildes idėjas gali tikėtis atsipirkimo . Tam reikia pastovaus darbo ir pagrindinių segmentų , kaip ledas turi savo grietinėlę ir pagardinimui riešutus ar šokoladą , tai ir renginys privalo turėti dalyvius , kurie skatintų žiūrovų dėmesį. Reikia nepamiršti , jog ledai ledai didesnę sėkmę atneša vasaros laiku , tai renginiai irgi privalo būti išdėlioti , pagal grafiką , kuris būtų prieinamas didesnei auditorijai . Tiesa , kad ledai dažniausiai perkami , kada daugiau reklamuojami , todėl ir renginio vardas ,kuris atspindi temą turi būti akcentuojamas ne tik per vietines radijas , o per televizorių , kuris gali sukviesti ar bent paskatinti didesnį žiūrovų dėmesį.Ar galima numatyti , kad renginys turės didesnį pasisekimą ? Priklausomai , kaip vertinsime ir kas vertins , nes daugua renginių yra neblogai pateikiami iš organizacinės pusės , tačiau nei puiki reklama nepritraukia žiūrovų , kadangi kartais lemia ir tas pats šablonas , kuris visiems pažįstamas ir kiti kriterijai .Vieni atlikėjai neturi muzikinių gabumų , bet gyvena su fanais , kurie alsuoja muzikos ritmu ir gyvenimu , juolab šiandiena daugiau vertiname ne atlikėjo darbo indelį į muziką , o pateikimą į visuominę . Vieni muzikantai atlieka savo darbą , o kiti eina į minią ir stengiasi pakilti virš tautos , todėl didesnė sėkmė tokiems , kurie visapūsiškai save pateikia ir bendrauja su savo auditorija . Reklamos vadyba priklauso nuo įvairios įtakos ,bet pagrindiniai faktoriai , kurie lemia didesnę sėkmę , tai pastovus darbas su reklama , kuri parduodama skirtingais kanalais . O kalbant apie pasisekimus reikia pabrėžti , kad nei vienai auditorijai nepatiktu , kad jų mylimas gerbėjas per ilgesnį laiką nepadovanotu  naujo hito . Renginys gali būti ir sporto , kur susitinka dvi komandos , kurios kovoja dėl pergalės , tačiau jeigu norime didesnio dėmesio privalome nupirkti arba susitarti bartelio sistemą , kad kitą komanda padovanotu pergalę , jeigu toji pergalė jiems nėra reikšminga , kad ateinančiam kartui išlaikytume auditorija ir dar labiau suaktyvintume žiūrovų dėmesį . Sakoma , kad pergales tarp komandų galima apskaičiuoti , jeigu pažįsti komandų žaidimo strategijas ir pastovių žaidėjų darbą . Tai , kodėl negalima numatyti renginio , kuris gali būti dominuojantis ir svarbus klientų poreikiui .Juk renginio vedejas ar koučingo specialistai, kurie žinomi televizijos veidai dažniau yra patikimi , todėl žmonės turi keistus įpročius , jeigu profesionalus ir garsus vedėjas, tuomet ir renginys turi būti labai įdomus ir visavertiškas .Nei vienas organizatorių negali būti šimtų procentų garantuotas , kad nuo vienos didelės personos gali būti masinamas renginys . Taigi , kada renginio vedejas atlieka darbą ir nepamato iki renginio pabaigos visų žūrovų , tai negali sau prisiimi asmeniškai kaltės .