Dauguma mūsų rūpinamės reklama, kurios dėka galėtume pelnyti daugiau dėmesio ir pagarbos, todėl vieni stengiasi sukurti teigiamą, o kiti neigiamą skelbimą, kuris įtakotų kitų santykį ir požiūrį. Turbūt, kad daugelis atkreipiame dėmesį, kaip pati reklama įtakoja mūsų pasirinkimus ir sprendimus, todėl labai svarbu žinoti, būtent kokį turinį turime pateikti, kad sudomintume daugumą klientų. Visiems rūpi idėja ir jos vertė, tačiau nevisada atkreipiame dėmesį ir kitur, kur labiausiai reikia pabrėžti ir akcentuoti, nes reklama negali būti tik reklama, kaip ir vaidyba reklamoje nelieka lygi vaidybai, todėl reikia suprasti, jog reklamoje daugelis privalo susigyventi su idėjos pranašumais, kada mes įrodinėjame faktus, kuriais stengiamės pagrįsti ir labiau įrodyti.Tačiau, kaip ne keista daugumoje reklamų ieka tik trumpi sms pranešimai, kurie nesuteikia klientui didesnio noro rinktis ir pasirinkti vertingą pasiūlymą. Žinome, kad daug kas priklauso nuo prekinio ženklo, kaip panaudojame ir pritaikome, todėl svarbu pabrėžti, jog klientas rinktųsi prekės kokybę, kada mano ar tavo paslauga ar produktas išlieka ne vienodas, bet panašūs turime ieškoti, kokie sprendimai tam tikrose strategijose padėtu labiau pasiekti potencialų klientą. Visi norime parduoti, o ypatingai pritraukti masišką kiekį klientų, kurie padidintu pardavimų skaičių, nes nuo to lemia mūsų biudžetas. Reikia sumanumo, kad reklama būtų nepanaši į reklamą ir kad daugiau suteiktų efektingumo, kuris padarytų pardavimus. Sakykime, kad norime parduoti ledus arba kažka, kur mes randame naujovę ar patįs galime sukurti vertę rinkoje. Tai ir stengiamės akcentuoti, kokios detalės, kokia forma, bei kaipsaldu, kaip nenormaliai smagu paragauti ir kokia prieinama kaina, tačiau tokie akcentai šiandiena tampa banalybė, todėl kiti pasitelkia jutiminiais ženklais, kada vaizde išryškina lūpas ar tiesiog tokias vietas, kurios nori ar nenori, bet sukelia žiūrovui ar klausytojui norą pirkti. Juk pastebėjome, kad esame nuo daugumos spalvų, detalių priklausomi, kurios įtakoja mūsų veiksmus, o jeigu reklamos marketinge puiki vadyba, tai tuomet liaudiškai kalbant turėk problemos sprendimą ar bėdą, nes visi norime pirkti, tai kas traukia mūsų dėmesį. Kodėl moteris flirtuodamas ant puodelių lako pirštus, kodėl lūpomis stengiasi parodyti paslėpta poreikį, kuris drąsiai pabrėžia tam tikrus norus. Reikia pastebėti, kad daugumoje reklamų dirba mūsų psichologijai, jog galėtu ne tik prduoti, bet labiau paskatinti. Jeigu moteris flirtuoja ir ženklais, net atvirai parodo poreikį, tuomet išprovokuoja vyro elgesį, jog sulauktu iniciatyvos, kaip ir reklamose daug žaidimo, kuris daro ir stiprina mūsų pasirinkimo poveikį. Juk kiekvienas paslaugos ar produkto kūrėjas ieško būdų ir prisitaikymo sprendimų, kaip valdyti ir strarteguoti kitą asmenį savo naudai. Todėl svarbiausia suprasti, kaip galime plėsti ne tik savo idėjas, bet reikalingus sprendimus, kurie padėtų mums daugiau pelnyti palankaus dėmesio. Visi suprantame, kad reklama, tai tik dalis prekės ar paslaugos, bet aišku, jog reklamoje galima parodyti gamybos ar produkto, paslaugos vertę, kuri sukeltų didesnį pasitikėjimą klientams. Visi norime išsirinkti tokį prekinį ženklą, kuri mums garantuoja savo patikimumą ir saugumą, todėl reikia kalbėti, kaip vertą rinktis, jog būtų galima sulaukti teigiamo atsakymo. Nei vienas klientas nenori visų pirmą prarasti galimybės, o antra neišnaudoti vertingiausių pasiūlymų. Vertingas ar naudingas pasiūlymas negali būti piešiamas žodžiais, nes rimtam klientui tik labiau sustipriname nepasitikėjimą ir baimę, tuomet atsiranda didesnį prieštaravimai, kurios sudėtingiau įveikti. Daugumoje reklamų randame išskirtinęs detales, kurios aip pamokos ar motyvai mums suteikia kūrybai idėjos, nes kiekvienas naudojame detales nuo kitų reklamų, kurios leidžia labiau daryti poveikį klientui. Puiki reklama, tuomet kai klientas nesuvokia, kad tai reklama, kada nepastebi piršimo ir įpareigotumo, nes kiekvirnas klientas nori apsidrausti nuo atsakmybės jausmo. Reikia žinoti, kad subtyliausios reklamos dažniausiai daro įtaką ne sąmoningumui, o koduoja pasąmonę, kurioje programa atidaro durys veiksmams ir labiau pakviečia klientą prie sprendimo. Nei vienas klientas nenori būti blogas, nebent nesupranta ar tiesiog nemato, kokia vertė ir nauda. Visi norime ilgalaikės perpektyvos, todėl ir klientui reikia įrodyti, kokia nauda ir vertė bendradarbiavimui drauge. Reikia pripažinti, kad reklamos dažnai mumis susitiprina, jeigu juose atsiranda teisingų motyvų, kurie daugau mums garantuoja apie savo lojalumą. Daugelis žinome, kad audio reklama, tai didelis centras pačios reklamos be kurios nebūtų nieko, todėl audio reklamos pagaminamos su profesionaliais aktoriais, diktoriais tik labiau suteikią noro rinktis ir priimti sprendimus.