Visada atsiranda gyvenime neusipratimų, tačiau visur būna didesnė ar mažesnė reklamos marketingo logika. Kai reklama pateikiama per kitą prizmę , tuomet dažnai atsiranda interpretacijos priešingai , nei turėtu būti realiai . Tarkime, kad įvyko avarija ir draudimas neatlygino žalos, tuomet mumis aplanko pyktis ir mes ieškome sprendimo , kad įrodytume , kiek patįs esame teisus. Kada surandame panašiai nuskriaustus žmones , tuomet bendromis jėgomis susivienijame ir kovojame už savo teisybę, bet faktas, kad tie , kurie nenori atlyginti savo žalos dažniau stengiasi ne kiek pakenkti, o kiek sutrukdyti arba labiau demaskuoti savo teisybę. Tarkime, kad mums reikia atlikti sveikatos operaciją, kuri įrodytu tam tikrus faktus, kad mūsų sveikata iki to laiko buvo normali, o dabar kažkas paperka gydytojus, kad labiau sutrukdytu mūsų kovai.
Tai galioja ir reklamos konkurencijoje, kada savas politikų ratas savo verslo vykdymui daro kitas įstatymo taisykles.
Reikia atkreipti dėmesį, kad kiekviena reklama, tai mažo ar didelio verslo dalis. Nėra jokių paslapčių , kad rinkoje vyrauja juoda ekonomika ,kuri labai populiari tarp mūsų visų. Mes norime ne tik sutaupyti ar pragyventi, tai kad ne tik egzistuotume , kaip eskimai, tai nuolat privalome kurti naujas sistemas ir nesvarbu kiek jos teisingos , juk teisėtvarkoje laimima pinigais . O be šešėlinės ekonomikos nebūtų ir švaraus bizni . Šešėlinė ekonomika visur prasideda ir baigiasi trumpo laiko pergale, jeigu nėra pagrindo ir užnugario, kuris saugotu ar tiesiog praneštu, kada galima sustabdyti veiklą, kada vyksta patikrinimas ar tiesioginis auditas, tai nebūtų galimybės . Vieni klasifikuoja bendro produko vertę neįvykdydami pilno tranzito poreikio , o kiti užpildo įstatymo spragas. Daugelis mūsų kovojame dėl geresnio gyvenimo lygio, netgi ir vargšas žmogus stengiasi nuolatos ugdytis, pagal savo sistemos rato poreikio programa.
Daugelis mūsų integruojamės į visuomenes įvairiausiais būdais, kada vienos moteris reklamoje savo išvaizda pateikia, kaip tiesioginės palydovės, o kitos siekia karjeros ir aukštumos per savo valią ir užsispyrimą ne ieškodamos greito eskorto uždarbio, tai per tokį palyginimą galima suvokti ir verslo gyvenimą, kada vieniems rūpi pinigai, o kitiems garbė ir patikimumas, kuris stiprinina klientų poreikius ir gausina jų investicijas.
Mes turime suvokti, kad reklama, tai nėra vien ginklas, kuris nušauna briedžius ir zuikius ar padeda atvyti avinų bandas, kadangi reklama tik veidrodis mūsų įmonės, kuris padeda užtikrinti pasirinkimą, kai įmonės vardas ir brendas auga palaipsniui, o ne vien dėka reklamos . Reklama verta analizuoti, kaip ir įmonės produkto vertę ir kokybė. Kada norėsime nusipirkti ne naują automobilį kitos laidos ar markės, tuomet pardavėjas nuslėps, kad automobilis buvo be avarijos, nes kitaip nukrenta sukurto produkto vertė. O jeigu teirausimės ir analizuosime specialiomis priemonėmis, tuomet pasikeis ir pardavėjo nuomonė apie sukurtos vertės automobilį . Kiek parduodamų namų ir kiek žinome, kokiomis naujomis ir kokybiškomis priemonėmis buvo įvykdyta statyba , kai namas paruoštas pardavimui, kurio vertė atitinka naujai statybai . Kiek iš kinijos atsiųstų produktų turi pakeistus vardus, kurie žinomi visame pasaulyje , kaip nike, ribok, adidas ir panašiai. Tai tik eilinei pavyzdžiai, kurie padeda suprasti, kad ir tinkamai paruošta reklama nenugkinluos patyrusio kliento, kuris moka indentifikuoti realiai sukurta produkto vertę.
Tačiau audio reklama lieka nelygi reklamos poveikiui . Nes tik ilgailaikė perspektyva gali įrodyti produkto vertę , o reklama tik priminti apie kokybę ir naudą.