Visi norime sukurti tokias reklamas, kurios labiausiai būtų aktyvios mūsų ir klientų pasirinkimui. Tačiau reklamos efektingumas prasideda nuo įvairiausių detalių, kurios dažniausiai įtakoja rinkos pasiūlą. Turbūt, jog ne keista sutikti rinkodaros vadinamus meistrus ar kitaip tariant profesionalus, kurie mėgina įvairiais būdais sukelti klientų vadinamas potencialias emocijas, nebent jos iš operuotos ir klientai tampa pasyvus, nes rinkos konkurencija vieniems suteikia efektingumą, o kitiems tiesiog atima. Visi žinome, kokia apgailėtina rinka, kada nėra tikslingumo, kada daugelis naudoja tam tikrus skaičius, kaip priedanga potekstėje norėdami kažka pasakyti, nors realiai visi turbūt suprantame, jog tiek muitininkas ir tiek daktaras nori gyventi, todėl šiais laikais atskirti tamsa nuo šviesos, tiesiog kartais neįmanoma, kada kiekvienas konkuruojamės ir stengiamės parduoti savo sukurtą vertę. Tačiau, kaip įtikti visumai, kuriuoje dažniausiai stengiamės surasti partijai tinkamas markes, kurios mokėtu prieiti prie žmonių ar kitų elitų, kada reikia pramušti idėjas, kurios yra milžiniškai brangios, nes be partijos ar kitų teisių nebus galimybių investuoti į valstybės privatizuotą turtą. Visi žinome, kad vertybės prranda savo vertę, bet laikui bėgant atranda vis naujesnę prasmę ir svorį, todėl tinkamos investicijos dažniausiai padeda sureguliuoti ateitį. Vieni kalba, jog planai, tai problema, nes kada planoji, tuomet iš tavęs kažkas juokiasi. Tai tik liaudies balso išmintis iš praeities pasiklydusi dabartyje. Kiekvienas namas ar didelė investicija turi savo projektą, todėl reikia manyti, kad ir pačios reklamos rinkodaroje dažniausiai privalo būti strateguojamos klientų poreikiui ir užmačiams. Visi suprantame, kad be reklamos nėra aido, tai tarsi bumberangas, kuri metame ir laukiame kol sugrįš. Jeigu mūsų pasirinkimai atinka lūkesčius, tuomet galime drąsiai teigti, jog tokios investicijos turi savo prasmę ir išmintį. Kam investuoti į reklamą, kurioje nėra vertės ir naudos? Šiandiena daugelis ieškome pigiausio tipo reklamų, kurios padėtu mums pritraukti didesnį skaičių klientų. Vieni perka žvaigždes, o kiti tiesiog tyliai laukia naujo vėjo. Sulaukti vėjo lengviau, nei surasti būdą, kaip integruoti reklamą į rinkodarą. Tačiau, kokiams tikslams reikalinga reklama, kad parduotume ar kad savo verslo narius išlaikytume. Reklama, tai tik priemonė, nors be jos sudėtinga šiais laikais įgyvendinti didesnes idėjas. Jeigu pastebėsime pokyčius rinkoje, tuomet suprasime, kad dažniausiai įtakoja bendra vidaus produkto ar paslaugos galia, kurioje dažniausiai ieškomi atsakymai tarp vadybos, reklamos rinkdaros ir ekonomikos pokyčių, bei kitų faktorių, kurie nulemia didesnes paklausas. Dažnai atsakymai egzistuoja patirtyje ir pokyčių salėse, kuriuose analizuojame, kai vertingiau priimti naujus įšūkius ir kaip nepasiduoti sunkumams, kurie dažniausiai aplanko, kada esame pilnavertiškai nepasiruošia. Juk žinome, kad didesnis procentas valstybės uždarbio sudaro šešėlinė ekonomika, kurioje egzistuoja kiti rodykliai apie kurios valstybė garsiai negali kalbėti, nors gyvename tranzitinėje šalyje, kurioje klesti įvairūs pervežimai, eksportai, importai ir tolimesni pardavimai į vakarus, todėl keistai, kada vieni iš kitų juokiasi dėl meno parduoti paslaugą ar produktą didenę nei didmeninis verslas galėtu pasiūlyti savo įkainiais, tačiau čia galioja nerašyto verslo tasyklė, kur norima pasakyti, kad būk pirmas ir staigus, tuomet gyvensi ir turėsi daugiau, nei kiti gali pasiekti. Juk nepaslaptis, kad daugelis dukterinių įmonių spekuliuoja tam tikrais prekių modelio ženklais, kurie dažniausiai lieka paslapčia. Mes perkame iš rytinių šalių produkcijos pigiau, nei savo šalyje mokame už sukurtą brendą, tai vėl klausymas, kur ir kokia logika klientas dirba. Mes pripratinti prie prekinių ženklų, kurie turi savo ilgalaikį brendą, kaip kažkada buvo nepralenkiama nokia ar kiti, kurie daug daugiau rinkoje kalbėjo, bet visada ateina laikas pagalvoti apie sprendimus, kaip investuoti ir kaip įtakoti pačią valdžią, juk Vievio paukštynas bankrutavo tik dėl rinkos naujovių, kada vieni atplaukia su savo laivo įgula ir skelbia naujai valdžiai naujas taisykles ir naujus įgaliojimus. Labai paparasta matematika, kad valdžia buvo išrinkta, jog Vievio paukštynas būtų perleidęs vietą. Faktas, jog kiekvienas šiandiena stengiasi kuo daugiau prisitempti pinigų iš Europos Sąjungos ir tai nėra jokia paslaptys, juk pati valstybė yra įsiskolinusi, o kam ieškoti kavoje tirštumo, kurio negali surasti pupelių. Todėl faktas, kad kiekvienas stengiasi integruoti reklamą, kuri būtų veiksminga projektui, tačiau kaip ne keista, kad daugelis šiandiena pamiršta kitas vertybes, kurios skatintų didesnį susidomėjimą ir norą rinktis. Mes atnaujiname kaimo turizmą ir paskelbiame, kad Marija Magdelena buvu pasirodžiusi ant kalvos ar tiesiog rastas griautis kažkokio praeityje buvusio dinozauro, bent tokios reklamos šiandiena dažnai tampa ne kultinės, nes visi gerai suvokiame, jog ieškome būdų, kaip ne tik atrasti hitą, bet kaip sukompromituoti konkurentus, jog pavyzdžiui Palangos viešbutis užimantis populiarumo viršūnę pateikia pusryčiams ar pietums seną produktą, kuris tampa puikia priemonę antireklamai. Norint suardyti rinkoje esančius atstovus reikia laiko ir pastangų, bet šiandiena kovojantis dėl išlikimo ir konkurencijos dažniausiai sugeba. Svetimoms pastangoms paliesti mūsų vidų dažniausiai padeda tinkama reklama, kurios dėka galima bent kažkuriam laikui apsisaugoti nuo antireklamos. Aišku, kad dėka konkurentų dažniausiai galima augti, nes kaip japonų išmintis kalba, kad priešas dažniausiai padeda parodyti mums trūkumus arba kaip lietuvis pasakytu, kad matome privalumus, kuriais galime pasinaudoti ir labiau modeliuoti, kad sustiprintume sukurtą vertę rinkoje.
Šiandiena be reklamos sudėtinga, nes reklama automatiškai prašosi progreso, tačiau vienos lieka užmarštyje, o kitos koduoj a mūsų veiksnius, kurie nulemia mūsų sprendimus, bet kalbant apie tv ir radija, turbūt pastebėjome, kad audio reklama, tai puikiausias formato prieinamumas plačiai auditorijai.