Esame vis labiau pripratę prie internetinės prekybos. Vertiname patogumą, žemesnes kainas, didesnį pasirinkimą, ramų, konsultanto nespaudžiamą pirkimo ir rinkimosi procesą. Be abejo, vertiname ir tai, jog dažnai galime pasinaudoti įvairiais nuolaidų kodais. Štai pavyzdžiui assorti nuolaidos kodas leidžia kur kas pigiau apsipirkti šioje internetinėje parduotuvėje, kartais sutaupant tikrai ženklias sumas. Ypač jei perkate už kiek didesnes sumas. Tokias ar panašias nuolaidų programas, paremtas nuolaidų kodais, turi tikrai didelė dalis elektroninių parduotuvių. Tai puiki marketingo priemonė, o kartu ir puiki išeitis sutaupyti norinčiam pirkėjui.
Tačiau vien assorti nuolaidos kodas toli gražu ne visada bus jums pakankamas. Dažnai perkame iš specializuotų, visai prekybos platformų, kur galima rasti unikalias prekes. Tokiu atveju nuolaidos kodo teks paieškoti. Vienas iš būdų jį gauti – tai sekti mėgstamą parduotuvę socialiniuose tinkluose ar užsiprenumeruoti jų naujienas į elektroninį paštą. Tokiu keliu dažnai galima vienam pirmųjų sužinoti apie įvairias nuolaidas, naujas prekes ar papildomas galimybes.
Tačiau jei naują jus dominančią parduotuvę ką tik atradote, yra ir kitų būdų gauti nuolaidos kodą. Tai – internetinė paieška. Dažnai pakanka vos poros minučių tam, jog gautumėte reikiamą nuolaidos kodą, kuris jums padeda sutaupyti gal net dviženklę sumą. Pripažinkite – vos už poros minučių darbą tai tikrai puikus atlygis.
Vis tik įvairiausi nuolaidu kodai dar nėra labai plačiai naudojami. Priežastis to gana paprasta – tiesiog internetinė prekyba dar nėra labai populiari apskritai Lietuvoje. Dauguma žmonių internetu perka tik retai, ir arba apie nuolaidų kodus jie tiesiog iš viso nežino, arba tingi jų ieškoti. Tačiau, kaip jau minėjome anksčiau, tikrai be reikalo. Perkant bent kiek brangesnę prekę kelios minutės gali ženkliai sutaupyti.
O štai jei jūs esate elektroninės parduotuvės savininkas ir dvejojate, ar įvesti nuolaidų kodų sistemą, geriau imkitės to dabar pat. Taip ne tik sulauksite būrio naujienų prenumeratorių, potencialių klientų, bet ir skatinsite žmones pirkti būtent iš jūsų. Lojalūs klientai, kuriuos labai lengva pamaloninti nors ir nežymiomis, tačiau tarsi tik jiems taikomomis nuolaidomis, būna labai tuo patenkinti. O gera patirtis yra vienas didžiausių faktorių, dėl kurių pirkėjai sugrįžta į tas pačias parduotuves. Ir tai galioja lygiai taip pat ir realioje fizinėje parduotuvėje, ir virtualioje erdvėje.