Visi suvokiame, kad audio reklama, tai savotiškas informacijos ginklas, kuri kiekvienas stengiasi savais būdais ir metodais naudotis, kad pasiektu didesnę klientų auditoriją. Tačiau, kokios reklamos išlieka labiausiai stipriausios, kada norime rinkoje padvigubinti pardavimus? Tos, kurios tikslingai padeda išspręsti klientų lūkesčius ir poreikio svarbumą. Nei vienas klientas, kaip ir indvidualus tarpininkas nenori išsirinkti reklamą, kuri stokoja pilnavertiškos ir turiningos informacijos, todėl labai svarbu žinoti, kokie būdai leidžia pasikliauti ir priimti pasiūlos duotus sprendimus. Kadangi rinkoje sutinkame daugybę reklamos, kuri dažniausiai būna paviršutiniška ir nesuteikianti pagrindo rinktis, nes mokėdami vertinti investuotojų pasirinkimus galime sumažinti rizikos tikimybę, kada perkami produktų ir paslaugų paketai skirtingais įkainiais iš kinijos yra adresuoja kitų šalių, tai kas vėliau adresuojama kitais brendais. Šiandiena būti paslaugų ir produktų ekspertų yra sudėtinga, tačiau visgi produktai turi savo vadinamus štampus, kurios uždeda TM, tai pardavimo marketingas, kuris nurodo savo adresą ar prekinio ženklo vardą. Tačiau apibendrinus kelis svarbius dalykus galima drąsiai teigti, jog marketinge svarbiausia mokėti iškelti paslaugą ar produktą į paviršių, todėl naudojamos įvairūs subtliausi metodai, kurie daugiau suteikia efektingumo. Reikia pastebėti, kad daugelis mūsų norime rinktis, tai kas patogiausia mūsų sprendimams, tačiau reklamos dažniausiai nurodo, kiek verta priimti tam tikrus pasirinkimus, nes reklamos logika daugiau paskiepyti klientą ilgalaikiams santykiams. Mes žinome, kad reklama kartais nori mumis įpreigoti ir net nurodyti, kaip privalome elgtis, juolab dažniausiai mūsų sprendimai priklausomi nuo masinės emocijos, kuri diktuoja sprendimus. Faktas, kad labai sudėtinga atsispirti, kada išgirstame žodį akciją ar nuolaidą, tačiau reikia neužmiršti, kad versle dažnai taikomi reklamoje tam tikri principai, kurie daugiau stengiasi pritraukti klientus, kada kainos skirtumas reguliuojamas paskutinėmis minutėmis, jog būtų atliktas vadinamas išpardavimas, kada kainos neatitinka pradinių įkainių. Dažnai klientai atkreipia dėmesį, kada dažniausiai mokama yra už patį bredą, bet ne už vertėje esamą naudą, todėl toks pasirinkimas tarp kainų klientams dažniausiai sukelia nepasitikėjimo. Reikia atminti, kad šiandiena visi norime reklamoje patirti naudą, tačiau kokia nauda, kada nėra ryšio tarp kainos ir kokybės ar vertės ir garantijos. Tad, kokie būtų mūsų lūkesčiai, kada norime reklamoje daugiau tikslingumo, o ne vien pasakų, jog pradėdami naudoti japonų ar prancūzų kvepalus ar kitus produktus tapsime idealesni ir gražesni, kada reikia režimo dienos laike, o ne vien produktų, kurie ne visada suteikia tiek, kiek pačios reklamos skelbia. Kalbant apie reklamos turinį reikia atminti, kad tai svarbiausia dalis, kurioje klientas stengiasi įžvelgti patikimumą vertindamas ir darydamas palyginimus. Reklamos atstovai dažniausiai turi mokėti ne tik apsidrausti, bet labiau suvokti, kaip galima daugiau pritraukti klientų į bendrą klientų auditorijos ratą, kurioje tikslingai yra sprendžiamas poreikis. Žinoma, kad reklama nėra mokslas ar mediciną, tačiau kažkaip stengiamasi pralenkti visas esamas galimybes, kad labiau aktyvintume klientus, todėl reklamos idėja išsiskiria savo vertės pateikimu ir pasiūlymu, kuris daugiau kalba už savo sprendimą.