Daugelis tikriausiai nuo vaikystės svajojo vairuoti galingą automobilį su turbina. Kai kurių svajonės išsipildė ir jie šiandien gali pasigirti savo automobiliu, kurį tikriausiai labai puoselėja bei prižiūri. Kaip tinkamai prižiūrėti savo transporto priemonę ko gero žino kiekvienas vairuotojas, tačiau jei vis dėl to apie technines automobilio savybes žinių turite nedaug, tuomet jums tikrai pravartu žinoti bent kelis svarbiausius aspektus apie automobilių, o tiksliau apie turbinų priežiūrą, kad turbinų remontas netaptų papildomu rūpesčiu.
Visų pirma, vertėtų žinoti kaip kas yra ir kaip veikia turbina. Tiems kas žino, manau aiškinti nereikia, o kurie nieko apie tai nenutuokia, per daug neapsunkinant galvos pasistengsiu paaiškinti kaip įmanoma paprasčiau. Turbinos paskirtis yra padidinti variklio galingumą. Norint tai pasiekti reikia padidinti sudeginamo oro bei degalų kiekį. Tai galima padaryti keliais būdais, pavyzdžiui, padidinus cilindrų kiekį, o šiuo atveju pasitelkus turbokompresorių. Pagrindinis turbinos veikimo principas yra išmetamųjų dujų panaudojimas siekiant padidinti variklio galingumą. Turbina yra varoma naudojant išmetamąsias dujas. Ji būna sujungta su kompresoriumi, kuris pumpuoja į variklį orą. Tokiu būdu, variklį pasiekiant didesniam oro kiekiui, galima sudeginti daugiau degalų, o tai savaime padidina variklio galią. Taigi, jau žinome kaip veikia turbina, dabar reikia pakalbėti apie jos priežiūrą. Turbinų remontas yra gan dažna automobilių servise teikiama paslauga. Pagrindinė to priežastis yra nežinojimas kaip užkirsti kelią turbinos gedimams. O tam padaryti nereikia jokių ypatingų žinių bei gebėjimų. Viskas prasideda nuo elementariausių dalykų. Norint išvengi turbinos gedimo labai svarbu neperkrauti variklio. O jei tiksliau, tai prieš didelius pagreitėjimus privalu variklį tinkamai pašildyti. Jei vos pradėję važiuoti staigiai išvystysite labai didelį greitį, tai labai tikėtina, kad turbinų remontas taps papildomu jūsų galvos skausmu. Dar vienas dalykas, norint išvengti gedimų yra leidimas varikliui atsigauti iš po didelių krūvių. Pavyzdžiui, jei važiavote ilgą laiką, arba trumpai tačiau ganėtinai greitai, tuomet kai sustosite, neišjunkite variklio, o leiskite jam bent minutę  padirbti laisvąja eiga. Taip pat labai elementarus dalykas, kurio priminti tikriausiai net nereikėtų, tai reguliarus tepalų keitimas. Taip pat,  griežtai draudžiama eksploatuoti automobilį su žemesniu nei reikalaujama alyvos lygiu. Jei laikysitės visų šių rekomendacijų, tuomet jums artimiausiu metu tikrai neteks sukti galvos dėl papildomų lėšų, kurias galėtų suryti turbinos remontas.