toyota modeliaiŠiais laikais gyvenimas be automobilio sunkiai įsivaizduojamas. Ypač jei jau esatę sukūręs šeimą, turite vaikų, ir begalę gyvenimiškų rūpesčių – darželių, mokyklų, darbo, giminių lankymų ir panašiai. Aktyviai gyvenant išsiversti vien viešuoju transportu net Vilniuje gana sudėtinga, tad natūralu, jog daugelis šeimų turi automobilį. Dažnai, ypač gyvenantys užmiestyje ar miesto pakraštyje, net ne po vieną. Tad kaip gi išsirinkti, koks automobilis geriausiai tinka šeimai. Arba net kokie du.

Labai tradicinis scenarijus būna toks: šeima, susilaukus vaikų, savo jaunystės automobilį skuba keisti kuo nors didesniu. Dažniausiai čia laimi įvairūs universalai ar minivenai, bene populiariausias ar bent daugelio siektinas – Toyota Verso modelis. Erdvus, net septynvietis, reikalui esant gebantis ir nemažai krovinio pervežti. O svarbiausias – su japonišku patvarumu ir ekonomiškumu. Retas juk nori išlaidauti kurui ar nuolatinei automobilio priežiūrai. Kai kurie, turintieji iki dviejų vaikų, bando verstis ir su mažesniais automobiliais. Tačiau vaikams paaugus tas darosi sunkiai įmanoma – norint kur nors išvykti pailsėti, tenka į automobilį ne tik susėsti keturiems, bet ir įsidėti kalną rakandų, net dviračių ar rogučių, tad erdvesnis automobilis čia tiesiog būtinas.

Jeigu labai reikalauja aplinkybės, pavyzdžiui labai nesutampantys šeimos suaugusiųjų darbo grafikai ar darbo vietos, tenka šeimoje turėti ir du automobilius. Dažnu atveju šeimos mašinų ūkį papildo koks nors mažas, ekonomiškas miesto automobilis. Jo paskirtis būna labai paprasta konkreti – dažniausiai vienam žmogui nukeliauti keliolika kilometrų į darbą ir grįžti iš jo namo. Tad čia jau dingsta erdvės poreikis, puikiai pakanka ir dviejų durų, neretai – net dviejų vietų automobilio. Čia vėlgi populiarūs toyota modeliai tokie kaip Yaris, Aygo ar net mažasis įQ. Maži, vikrūs, patikimi ir ekonomiški – būtent to ir reikalaujama iš mažo, pagrinde kelionei į darbą skirto automobilio.

Tikėtina, tačiau dar turbūt gana  neartimoje ateityje, jog antrasis šeimos automobilis bus koks nors elektromobilis. Kasdien keliauti į darbą daug kilometražo nesusidaro, tad akumuliatoriaus talpos problemų čia kaip ir nėra. Ypač, jei gyvenate privačiame name ir turite galimybę lengvai pasikrauti automobilį kasdien. Elektromobilis mieste – tikrai geras pasirinkimas, tiek ekologijos, tiek ekonomijos prasme. Deja, kol kas jų kainos dar tikrai neskatina jų plitimo. Už naujo elektromobilio kainą galima nusipirkti du ar net tris patikimus japoniškus benzininius miesto mažylius, tad perėjimas prie elektra varomų automobilių kol kas daugiau yra idėjinis reiškinys. Kol kas, tikėkimės.