Lankstinukai ir skrajutės: kaip juos tinkamai panaudoti verslo naudai?

Kad didesnis kiekis reklamos dar niekam nepamaišė – faktas. Tačiau jei nusprendėte savo kompanijos reklamai naudoti lankstinukus ir skrajutes, pravartu žinoti, kaip ši technika gali Jums atnešti didžiausią naudą.

Spaudos paslaugos, tokios kaip lankstinukų ir skrajučių gamyba, yra laiko patikrintas ir efektyvus rinkodaros įrankis, kurį rekomenduojame naudoti tiesioginėje aplinkoje: fiziškai platinant tikslinei publikai svarbiose gatvėse ar renginiuose, įdedant skrajutes į pašto dėžutes, platinant kartu su spauda ar naudoti lankstinukus kaip papildomą informacijos šaltinį savo įstaigoje bei partnerių patalpose.

Itin dažnai lankstinukai, bukletai, skrajutės aplinkinių nedomina ir netgi erzina. Tad norint pasiekti geriausių rezultatų, kaip niekad būtinas kūrybingumas. Siūlome nebijoti eksperimentuoti ne tik su spalvomis, bet ir medžiaga, lenkimo būdais. Patartina išnaudoti abi popieriaus puses spausdinimo metu – taip galėsite perteikti daugiau kūrybinių sumanymų. Žinoma, svarbu ir neperlenkti lazdos. Informacija turi būti konkreti, patraukliai pristatyta ir apipavidalinta. Ilgi ir nuobodūs tekstai, bereikšmiai ženklai ir piešiniai neturi jokio teigiamo efekto.

Nepamirškite, kad reklama, atsidūrusi potencialaus kliento rankose, yra tik pirma darbo dalis, tačiau iškart po to seka didesnis žingsnis: suintriguoti žmogų originaliu pristatymu bei informacijos turinio aktualumu. Profesionalūs skrajučių ir lankstinukų kūrėjai žino, kaip parinkti tinkamiausius grafinius elementus, kur įkomponuoti tekstą, kaip išskirti svarbiausius akcentus ir pritraukti potencialaus kliento dėmesį. Apsvarstykite galimybę skrajutę panaudoti ir kaip nuolaidų kuponą ar loterijos bilietą – tokiu būdu – skrajutei suteikę daugiau prasmės, paskatinsite susidomėjimą ir neabejotinai sukursite grįžtamąjį efektą.

Kitas reikšmingas patarimas: labai svarbu gerai išstudijuoti savo potencialų klientą, atkreipti ypatingą dėmesį į tai, kokia yra Jūsų verslo srities tikslinė klientų grupė, kokia apytikslė klientų amžiaus amplitudė, ar tai išskirtiniai, kokių nors privilegijų turintys asmenys, galbūt tai tik tam tikros profesijos atstovai ir pan. Siūlome naudoti unikalų QR kodą skrajutėse tam, kad galėtumėte sekti rinkodaros kampanijos efektyvumą bei suteikti tęstinumą kitoms vykdomoms reklamos ir viešųjų ryšių formoms.

Svarbiausi kriterijai, rodantys skrajučių ir lankstinukų galimą naudą: ilgaamžiškumas (kuo kokybiškesnis popierius naudojamas, tuo didesnė tikimybė, kad skrajutė ar lankstinukas vykdys savo misiją ilgesnį laiką), patrauklumas (tinkamai apipavidalintos, šios reklaminės priemonės traukia akį ir domina būsimus klientus), informatyvumas (skrajutėse ir lankstinukuose turi būti pateikta tiksli, aiški ir suklusti verčianti informacija). Vadovaudamiesi šiais kriterijais, sukursite tobulą ir veiksmingą kompanijos reklamos įrankį.

Jums taip pat gali patikti...

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *